تاتونگ

تاتونگ

Tatung
تاتونگ

تاتونگ

Tatung

پاورپوینت نظریه رشد شناختی پیاژه


پاورپوینت نظریه رشد شناختی پیاژه

دانلود پاورپوینت با موضوع نظریه رشد شناختی پیاژه، در قالب ppt و در 24 اسلاید، قابل ویرایش، شامل مراحل رشد پیاژه، شش خرده مرحله مرحله ی حسی – حرکتی، ویژگی های مرحله پیش عملیاتی، مرحله عملیات عینی 7 تا 11سالگی، آخرین مرحله رشد شناختی، تعامل موجود زنده با محیط، فرایند سازگاری، جذب، انطباق، فهرست منابع

دانلود پاورپوینت نظریه رشد شناختی پیاژه

پاورپوینت نظریه رشد شناختی پیاژه
تحقیق نظریه رشد شناختی پیاژه
مقاله نظریه رشد شناختی پیاژه
نظریه رشد شناختی پیاژه
مراحل رشد پیاژه
بررسی نظریه رشد شناختی پیاژه
تحلیل نظریه رشد شناختی پیاژه
شش خرده مرحله مرحله ی حسی حرکتی
ویژگی های مرحله پیش عملیاتی
مرحله عملیات عینی 7 تا 11 سالگی
آخرین مرحله رشد شناختی
تعامل موجود زنده با محیط
دسته بندی روانشناسی و علوم تربیتی
فرمت فایل ppt
حجم فایل 238 کیلو بایت
تعداد صفحات فایل 24

دانلود پاورپوینت با موضوع نظریه رشد شناختی پیاژه، در قالب ppt و در 24 اسلاید، قابل ویرایش، شامل:

 

مراحل رشد پیاژه

شش خرده مرحله مرحله ی حسی –حرکتی

ویژگی های مرحله پیش عملیاتی

مرحله عملیات عینی 7 تا 11سالگی

آخرین مرحله رشد شناختی

تعامل موجود زنده با محیط

فرایند سازگاری

جذب

انطباق

فهرست منابع

 

قسمتی از متن:

پیاژه در اثر نتایج برگرفته از پژوهش های خود ، مرحله ی حسی – حرکتی را به شش خرده مرحله تقسیم کرده است که عبارتند از :

 اول: تولد تا 2 ماهگی (دوره غلبه ی بازتاب های شرطی مانند مکیدن )

دوم: 2تا 4 ماهگی (دوره جذب تجارب جدید وانطباق و طراحی ساختارهای جدید شناختی مانند شیشه به جای پستا نک وگرفتن اسباب بازی.

سوم:4 تا 8 ماهگی (دوره درک علت و معلول های ساده و هماهنگی حواس بینایی و لامسه. مثال : آخر باری که نوزاد با دست خود به شیشه زد،به او شیر داده شد و بدین ترتیب او حالا طرحی را برای دست زدن به شیشه ی شیر آغاز می کند.

چهارم: 8 تا12 ماهگی (دوره درک بسیار ساده از مفهوم زمان و دوره ی درک بقای شی ء مثال : نوزادی که گریه می کند تا کسی او را بلند کند وقتی صدای پای پدرش را در راهروی منتهی به اتاقش می شنود ساکت می شود. او می داند که بیش از چند ثانیه ی دیگر تا آرامش او فاصله نمانده است .

پنجم: 12 تا 18 ماهگی ( دوره ی آغاز تجربه کردن جهان خارج و دستیابی به اولین تجارب حل مسئله و افزایش تقلید از سایرین. مثال: کودکان وسایل را پرت می کنند،گاز می گیرند ، لجاجت می ورزند ،اشیاء می شکنند، صرفاً برای اینکه ببینند چه اتفاق می افتد.

ششم: 18 تا 24 ماهگی (دوره ی آغاز فکرکردن، ایجاد تصور اشیاء در ذهن خود و دستیابی به راه های جدید برای حل مسأله.

 

توضیحات:

این فایل شامل پاورپوینتی با موضوع " نظریه رشد شناختی پیاژه "  می باشد که در حجم 24  اسلاید، همراه با توضیحات کامل تهیه شده است که می تواند توسط دانشجویان به عنوان ارائه کلاسی (سمینار و کنفرانس کلاسی) مورد استفاده قرار گیرد.

پاورپوینت تهیه شده بسیار کامل و قابل ویرایش بوده و در تهیه آن کلیه اصول و علائم نگارشی و چیدمان جمله بندی رعایت گردیده است و قالب آن را نیز به دلخواه می توان تغییر داد.

دانلود پاورپوینت نظریه رشد شناختی پیاژه

پاورپوینت کاریز و قنات


پاورپوینت کاریز و قنات

توضیحات کامل از کاریز و قنات به همراه دیتیل ها

دانلود پاورپوینت کاریز و قنات

کاریز
قنات
دسته بندی معماری
فرمت فایل pptx
حجم فایل 3163 کیلو بایت
تعداد صفحات فایل 37

تاریخچه، انواع کاریز، اجرای قنات، مشخصات و ساختمان قنات، ابزار احداث قنات، نیروی انسانی ماهر و غیرماهر برای حفر قنات، حفر قنات، نقب زدن، معرفی چند نمونه از قنات های ایران، آزمایش قنات، لایروبی، دیتیل هایی از قسمت های مختلف قنات

دانلود پاورپوینت کاریز و قنات

پاورپوینت فصل سوم کتاب بازاریابی و مدیریت بازار تالیف حسن الوداری با موضوع تقسیم بازار و تعیین بازار هدف

دانلود پاورپوینت فصل سوم کتاب بازاریابی و مدیریت بازار تألیف حسن الوداری با موضوع تقسیم بازار و تعیین بازار هدف در قالب ppt و در 17 اسلاید، قابل ویرایش، شامل مزایای تقسیم بندی، سیر تکاملی تقسیم بازار، بازاریابی تفکیکی یا تنوع کالا، بازاریابی متمرکز یا هدف دار، متغیرهای اصلی تقسیم بازار و اجزاء تشکیل دهنده آن، عوامل موثر در تقسیم بندی بهینه بازار،
دسته بندی مدیریت
بازدید ها 15
فرمت فایل ppt
حجم فایل 657 کیلو بایت
تعداد صفحات فایل 17
پاورپوینت فصل سوم کتاب بازاریابی و مدیریت بازار تالیف حسن الوداری با موضوع تقسیم بازار و تعیین بازار هدف

فروشنده فایل

کد کاربری 19
کاربر

دانلود پاورپوینت فصل سوم کتاب بازاریابی و مدیریت بازار تألیف حسن الوداری با موضوع تقسیم بازار و تعیین بازار هدف، در قالب  ppt  و در 17 اسلاید، قابل ویرایش، شامل:

 

مزایای تقسیم بندی

سیر تکاملی تقسیم بازار

بازاریابی تفکیکی یا تنوع کالا

بازاریابی متمرکز یا هدف دار

متغیرهای اصلی تقسیم بازار و اجزاء تشکیل دهنده آن

عوامل موثر در تقسیم بندی بهینه بازار

سه استراتژی تعیین بازار هدف

استراتژی بازاریابی یکسان (غیرتفکیکی)

استراتژی بازاریابی متفاوت (تفکیکی)

استراتژی بازاریابی متمرکز(تمرکزی)

استراتژی های سه گانه پوشش بازار

عوامل موثر بر انتخاب استراتژی بازاریابی

 

توضیحات:

این فایل شامل پاورپوینت " فصل سوم کتاب بازاریابی و مدیریت بازار تألیف حسن الوداری با موضوع تقسیم بازار و تعیین بازار هدف " می باشد که در حجم 17 اسلاید، همراه با تصاویر و توضیحات کامل تهیه شده است.

پاورپوینت تهیه شده بسیار کامل و قابل ویرایش بوده و در تهیه آن، کلیه اصول و علائم نگارشی و چیدمان جمله بندی رعایت شده و به راحتی و به دلخواه می توان قالب آن را تغییر داد.

پاورپوینت فصل سوم کتاب بازاریابی و مدیریت بازار تالیف حسن الوداری با موضوع تقسیم بازار و تعیین بازار هدفپاورپوینت فصل سوم کتاب بازاریابی و مدیریت بازار الوداری با موضوع تقسیم بازار و تعیین بازار هدفپاورپوینت فصل سوم کتاب بازاریابی و مدیریت بازار تالیف حسن الوداریپاورپوینت تقسیم بازار و تعیین بازار هدفسیر تکاملی تقسیم بازار

پلان ساختمان 4 طبقه مسکونی دو واحدی زیربنا 480 متر مربع

پلان ساختمان 4 طبقه دو واحدی
دسته بندی معماری
بازدید ها 85
فرمت فایل rar
حجم فایل 225 کیلو بایت
تعداد صفحات فایل 1
پلان ساختمان 4 طبقه مسکونی دو واحدی زیربنا 480 متر مربع

فروشنده فایل

کد کاربری 9
کاربر

پروژه پیش رو پلان کامل آپارتمان 4 طبقه 2 واحدی می باشد که به شکل مستطیلی با عرض 11.7 متر در طول 9.8 متر در زمین 150 متری طرح ریزی شده است. متراژ کل پروژه 480 متر می باشد

این پروژه با نرم افزار اتوکد انجام شده است که در آن پلان پارکینگ طبقه همکف و طبقات دیگر، نمای شمالی جنوبی و برش و پلان بام پلان موقعیت ارائه شده است

همانطور که ملاحظه می فرمایید مشخصات کامل طرح ارائه شده و در صورت تمایل میتوانید اقدام به خرید نمایید.

این پروژه ها برای دوستانی که آپارتمانی با مشخصات فوق در دست ساخت دارند، برای عزیزانی که پروژه های منطبق بر مشخصات فوق دارند، کسانی که به دنبال ایده های مختلف هستند، دانشجویان که در پی کسب تجربه نقشه های ساختمانی هستند مناسب می باشد

پاورپوینت نظریه های یادگیریLearning theories PowerPoint

Learning theories PowerPoint
پاورپوینت نظریه های یادگیری

دانلود پاورپوینت نظریه های یادگیری


مشخصات فایل
تعداد صفحات55
حجم3736 کیلوبایت
فرمت فایل اصلیppt
دسته بندیروانشناسی و علوم تربیتی

توضیحات کامل

دانلود پاورپوینت نظریه های یادگیری جهت رشته ی روان شناسی در قالب 55 اسلاید و با فرمت pptx به صورت کامل و جامع و با قابلیت ویرایش

 

 

 

نظریه رفتار گرایی: به دو گروه تقسیم شدند: الف- الگوهای مبتنی بر اصول شرطی سازی کنش گرا، وب- الگوهای مبتنی بر اصول شرطی سازی متقابل. در این نظریه، تقویت، شرط لازم برای یادگیری است.

نظریه شناخت گرایی: در این دیدگاه، هر انسانی در ذهن خود اطلاعات عدیده ای دارد که می تواند در یادگیری به او کمک کند.

نظریه فراشناخت: عبارت است از آگاهی، کنترل و هدایت سازمان شناخت خود. در این دیدگاه، فرمان رشد فراگیران به خود آنان سپرده می شود و فراگیران هستند که باید راه یادگرفتن را یاد بگیرند.

 

 

 

فهرست مطالب

نظریه های یادگیری

رفتار گرایی

تعاریف یادگیری

رفتار گرایی واتسون

قوانین یادگیری ثورندایک

قوانین اثر قانون و تمرین

کاربرد آموزشی و پرورشی

فردریک اسکینر

کاربرد آموزشی و پرورشی

مفروضه های اصلی دیدگاه رفتارگرایی

دیدگاه روانشناسی رفتارگرا روند یادگیری در رفتارگرایی

دیدگاه روانشناسان رفتارگرا نقش یاد گیرنده

دیدگاه روانشناسان رفتارگرا نقش مدرس

کاربرد آموزشی و پرورشی

انتقادات وارد بر مکتب رفتارگرایی

و...


توضیحات بیشتر و دانلود



صدور پیش فاکتور، پرداخت آنلاین و دانلود